sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Takka on täällä!

Viime keskiviikkona oli ilmestynyt pihalle iso kasa kiviä. Melkein 2000 kilon edestä niitä tuli kannettua miehen kanssa sisälle, pääsenpähän minäkin sanomaan että olen oman takkani kantanut sisälletaloon. 


Tavaroita purettuamme rupesi mies ihmettelemään hormilaatikoita joissa paketin päällä luki "black". Varovaisesti avasimme pari laatikkoa ja mustia osiahan siellä oli mm. piipun hattu ja juuripelti. Isäntä vaan totesi, että olet sitten tilannut mustat hormit meidän punaiselle tiilikatolle... Jaa... Olen tainnut tilata...

Ei muuta kun seuraavana päivänä luuri käteen ja soitto uunisepille selostamaan tarinaa. Tilaussopimuksessa kyllä lukee se black kun tarkkaan katsoo. 
Hyvää asiakaspalvelua tuntui nyt kuitenkin myyjältä löytyvän ja ensi viikolla asentajan mukana saapuvat punaiset osat ja mustat lähtevät takaisin vaihdossa. Ei siis vielä ainakaan tarvitse mennä punaista spraymaalia ostamaan. Noh, tekevälle sattuu! 




Muuten on raksalla jatkettu väliseinien pystyttämistä ja ylhäälläkin kaikki rungot alkavat olla kasassa. Huomenna olisikin tarkoitus soittaa Seneralle ja sanoa yläkerran olevan valmis lattilämmitysputkien asentamista varten.

Tälläinen siitä kivikastasta pitäisi tulla.

3 kommenttia:

  1. No jo on ollut reipasta!

    Hieno takka teille tulee ja kiva kuulla että asiakaspalvelu pelaa. Se on aina hyvää mainosta muille rakentajille. Meidän takka tuli Oulun takkapojilta ja meille tuli (varmaankin oma moka) valkoiset tuuletusritilät mustien sijaan mutta ei myöskään ollut mikään ongelma vaihtaa. Reilusta meiningistä jää hyvä mieli!

    Raksailoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kerrankin saa olla mielissään hyvästä asiakaspalvelusta. Uunisepillä on kyllä ollut tähän saakka muutenkin, olen sinne soittanut jo varmaan 10 kertaa eri asioissa. Tietää yleensä siitä kun soittelee tarpeeksi usein, ettei enää juurikaan tarvitse esitellä itseään ;) Olen myös onnistunut häiristemään myyjiä heidän lomansa aikana... No, se ei kai ole minun vikani jos vastailevat lomalta puhelimeensa :D

      Poista
    2. Juu, kerrankin saa olla mielissään hyvästä asiakaspalvelusta. Uunisepillä on kyllä ollut tähän saakka muutenkin, olen sinne soittanut jo varmaan 10 kertaa eri asioissa. Tietää yleensä siitä kun soittelee tarpeeksi usein, ettei enää juurikaan tarvitse esitellä itseään ;) Olen myös onnistunut häiristemään myyjiä heidän lomansa aikana... No, se ei kai ole minun vikani jos vastailevat lomalta puhelimeensa :D

      Poista