torstai 30. kesäkuuta 2016

Fiiliksissä!

Voi vitsi! Tää on yksi rakentamisen hienoimmista ajoista. Tietysti hirsien saapuminen tontille oli yksi iso joululahja ja kun kääröjä sai avata oli emäntä kyllä ihan liekeissä. Ja niin on muuten nytkin. Viittä vaille valmista alkaa olla, kaappeja rakentuu seinille huimaa vauhtia ja kodinhoitohuonekin näyttää valtavan suurelta kun siellä komeilee hienot kaappirivit.

KHH ulko-ovelta
On muuten ihan hirvittävän hankala kuvata noita kapeita ja pitkiä tiloja, niitä mittasuhteita ei saa millään kuvaan ja oikein mistään suunnasta ei saa koko huonetta kuvattua.
Tässäkin korkeiden kaappien takana on vielä pari kaappia tulevine tasoineen.

Ja mä oon kyllä niin ylpee tuosta mun miehestä, se tosta noin vaan taas laittaa kaapit paikoilleen ja vielä ihan yksinään! Se jaksaa painaa, ei valita ja osaa vaikka mitä. Onneksi se on mun ;)



Tämmösiä ei Ikeasta saa. Mittatilaustyötä paikalliselta puusepältä, kuten kaikki meidän kiintokalusteet.
Eteisen peiliovikaappi ja talon pääovi

Ja kodinhoitohuonetta sekä emännälle harmaita hiuksia tuottanut IV-kone



















Ja on muuten mun saumaama lattia, että on se emäntä joskus jotain muutakin tehnyt kun soittanut suutaan.
Kaksi viikkoa. Katotaan kuin sujuu! Ihanat viikonloput kaikille, mä jään fiilistelemään mun ihania kaappeja <3

6 kommenttia:

  1. Hienolta näyttää. Pakko kommentoida tuohon iv-koneeseen ;) Meillä on projekti vasta paperilla ja mä meinasin nyt jo saada harmaita hiuksia siitä koneesta. Kaappitilaa vie mokoma! ;)

    VastaaPoista
  2. Tuli tunteet itelläkin pintaan, kun teidän ilostanne luin <3
    Perässä tullaan, tsemppiä teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä tulee kyllä ihan aidosti elettyä toisten projekteissa mukana :)

      Poista
  3. Hyvä hyvä! Tästä tuli kyllä tosi hyvälle tuulelle ja alkaa itsekin malttamattomana odotella aikaa x kun pääsee samoihin hommiin. Meillä alkaa nyt mun mielestä epämielenkiintoisimmat työt, mutta pakko nekin tehdä alta pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ja niiden epämieleisten töiden jälkeen tulee taas mieleisempää hommaa :)

      Poista